Jenny

Torsdag
Behöver jag ens säga att dagarna rusa fram, nä jag tänkte väll det. I dag är det torsdag och det innebär att vi åker och äter lunch på stan, riktigt trevligt torsdagsnöje. Gick och tittade på lite kläder till Nova då hon har lite lite till dagis ( jaja förskolan men jag säger dagis), hittade två tröjor och sedan råkade jag se en lite söt onepice som fullkomligen hoppade ner i min famn och vägrade släppa så jag hade inget annat val än att ta med den till kassan och låta den följa med hem, den är blå/röd med vita stjärnor.
Tre små plagg till en liten tjej
Den här personen fick jag dela baksäte med hem, det var inte lätt men någon var tvungen att göra det.....
Cassie var trött då de kom in från hagen så det blev en liten powernap
Så här nära kom Lilla C då jag skulle försöka fota henne, att bli kliad är det enda hon tänker på
Här är lilla sjuklingen, tro inte att jag kom ihåg att fota såret.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress