Jenny

Baloo vs Issa 15-0
Våran lilla söta, rara c-ponny Baloo på 20 år gillar inte vattenspiltan. I dag ville Issa gärna prova leda ner han där, jag visste redan innan hur det skulle gå och förvarnade lite lätt. Han kan alla möjliga trix för att inte gå ner och han är både stark och snabb. Man kan inte annat än att skratta åt hans livliga fantasi och att han faktiskt i mina ögon har rätt bra humor, tur han är en duktig lektionsponny.
Therese

HAHHAHAHAHAHHA---- jag äääälskar ponnisar :D Den går inte ens att backa ner?

Ida

Hahahaha! Underbart! Jag älskar när han bara drar iväg med henne, det ser så roligt ut.

Det jobbiga är att han har gjort likadant med mig för massor av år sedan och han är en VÄÄÄLDIGT stark liten ponny :-)

Lina Ericsson

Jag dööör va kul!

Jenny

Vilken lurig han gjorde första gången, såg ut som att han skulle följa med och sedan stoppa han ner huvudet och sprang åt andra hållet än henne...

Maria

Helt underbart! Hur kunde jag missa detta ;)

Annelii Andersson

Hahahaha =) Underbara djur. Å, som jag saknar att vara i stallet. Saknar framförallt Hippo.

Filippa

VÄRLDENS BÄSTASTE BALOO <3 Han har alltid haft sina knep ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress