Jenny

Köpt filmen!
Blir så irriterad och less varje gång vi köper en dvd film och det börjar med sju stycken trailer, varningstexter för att kopiera eller ladda ner film och sedan reklam. HALLÅ!!! JAG HAR KÖPT FILMEN!! JAG VILL SE FILMEN INTE EN MASSA ANNAN SKIT!!! Är det inte precis det här jag betalar för att slippa?? Om jag vill se reklam och annan skit så kan jag lika gärna kolla på en film på tv4 eller tv3. Det är en ren djungel att ta sig fram till menyn bara för att starta filmen, suck.
Samma sak stör mig när jag är på BIO, jag betalar dyra pengar för att gå och se film, då vill jag inte se 15 min reklam. Visst jag kan tänka mig att se någon ny trailer när jag är på BIO för där byts det ut (på dvd filmen är det samma om 10 år) och man kanske är intresserad av att se någon annan film på BIO.
Lars C

Det är av den anledningen som jag faktiskt kopierar filmen. Då slipper jag reklamen och gör tvärtemot vad de säger. Dubbel vinst i mina ögon. Dessutom kan jag se den igen om jag vill =)

Svar: ungefär så sa nicke med =) hahaah. Men nu var det en film till Lucas och för honom betyder det lite mer att få hålla i filmen =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress