Jenny

Men nu får det vara nog!
Känner mig ganska frisk nu, inte någon direkt symtom på sjukdom förutom febern som vägrar ge med sig. Känns lite overkligt att titta på termometern och den visar feber när man känner sig frisk men trött. Dock så kände jag att jag nästan ville börja gråt ikväll när jag skulle gå till sängs och upptäcker att jag har fått massvis med prickar i knävecken, på magen, låren och handlederna. De kliar som bara den och om man googlar runt så ser det ut som om det är nässelutslag. JAG VILL INTE VARA SJUK NÅGOT MER, LÄMNA MIG IFRED!!!!! Jag tänker dra täcket över huvudet och vakna frisk i morgon, så det så!!
Anonym

Det står att man kan få hudutslag av Renexin.

Svar: jo....
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Hur är det med sjukan, börjar du känna dig piggare?

Svar: nu känner jag mig äntligen pigg som en spigg =) tackar som frågar
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress