Jenny

Ögoninflammation
Vaknade till och skulle lite nyvaktet titta på klockan, försöker titta igen men inser ganska snabb att ögonen inte går att öppna. Försöker desperat att få upp ögonen men det är nästan omöjligt, lyckas få upp en liten glipa på höger öga och genom den lilla strimman med ljus som uppstår försöker jag leta efter Nickes nummer så jag kan skicka ett sms till han eftersom han (som tur är) fortfarande är kvar på nedervåningen. Inser att han inte verkar ha telefonen på sig, knackar lite hysteriskt på väggen istället, Gizmo skäller och rusar ut i hallen!! Nicke skäller på Gizmo och jag inser att detta inte heller kommer att hjälpa. Trevar mig över sängen, ned med fötterna på golvet och söker mig fram till dörren. Tar i från tårna och ett litet fjantigt ljud kommer ut från min mun, tar i en gång till och ljudet blir lite högre, känner paniken och tar i allt vad jag kan och nu verkar Nicke höra mig........Äntligen kommer han upp och kan leda mig till badrummet så att jag kan tvätta av mina ögon och få synen tillbaka. 
 
Ögoniflammation - Check!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress