Jenny

Globen
I går åkte en stor del av jobbet till Globen för att titta på fina hästar, tävlingar och gå på mässan. Hade en riktigt trevlig i ett snöigt Stockholm. Snacka om att 08-orna får panik för att det vita guldet faller från himlen. När vi skulle hem från Globen stod allt still som tex tunnelbanan. Att få tag på en taxi var i princip omöjligt, det slutade med att jag sprang fram till en taxi och han var så hjälpsam så han styrde upp att byta kund men en annan taxichafför (vi var fem personer som skulle åka så vi behövde en större bil). Det tog 1.5 timme till Arlanda och trafiken sniglade sig fram hela vägen, ändå körde han massa små andra vägar för att ta oss fram så fort som möjligt, all heder till chaffören! Flygningen till och från Stockholm är en av de jag kommer att sudda ut ur mitt minne, planet hoppade som ett popcorn och fler än jag önskade nog att planet skulle ta mark så fort som möjligt.


Stockholm har mer snö än vi

Detta är en av sakerna som gör att jag INTE vill bo i en storstad, KÖ!

Rundvandring i Globen innan det börjar

Fina hinder och åsnor på promenad

Kerstin går banan

Prisutdelning
F
Muren ligger på 2.14, skulle du hoppa den.....barbacka???

Maria tycker det är dags att åka hem till Umeå

På väg hem!!!
Håller på att "gå in" mina nya shaps som jag shoppade på mässan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress