Jenny

Foto-Utmaningen: dag 30

Dag 30: Valfri bild

Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 28: Väder
Dag 27: Tema "två"
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 25: I all hast
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 23: En sommarbild
Dag 22: Mitt beroende
Dag 21: När jag var liten
Dag 20: Tema "olika"
Dag 19: Här bor jag
Dag 18: Känslor
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 15: Kärlek
Dag 14: En vinterbild
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 12: Min vardag
Dag 11: Tokigt
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 9: Dagens
Dag 8: En favoritbild
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 6: En grön bild
Dag 5: En gammal bild
Dag 4: Min hobby
Dag 3: En familjemedlem
Dag 2: Favoritpryl
Dag 1: Självporträtt

christine

Massor av hjärtan från mormor.

Frida

Ja det är som att man klarar ett steg längre för varje gång man går dit.. Jasså var den svår att ta ut? Då kanske det var tur att jag tog ut den nu. Har känt att det började bli väldigt spänt runt om den..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress