Jenny

Ont i halsen

Tror att jag har fått kvarka, ont i halsen och hostar. Har mått hur bra som helst men i dag då jag kom hem kändes det som om jag fick en golfboll i halsen på vänster sida. Åkte och hade lektion och för varje minut som gick så kändes det som om det onda "rann" längre och längre ner, ut i bröstkorgen. Tog i allt vad jag orkade för att få fram orden men det lät mest som om ja hade en bubbla i halsen eller nått. Väl hemma fick det bli en varm dusch och sedan varm c-vitamin, det släppte lite medan jag drack den varma drycken men nu ondar det igen. Det har nu spridit sig så det gör ont även i vänster käke. Känns som om jag inte kan sträcka på mig ordentligt för då gör det ont i bröstkorgen. Känner inget konstig när jag känner på halsen, pulsen dunkar rätt bra men i övrigt känns allt som vanligt.
Undra om jag håller på att bli sjuk, vore inte så konstigt med tanke på att barnen snart varit sjuka i två veckor. Jag vill verkligen inte bli sjuk!!!!

Sara - Ensamstående mamma

Men fy då, hoppas att det inte är någon sjuka på g.. :S Krya på dig nu!

Karin

Vi får hoppas att dina lymfkörtlar inte spricker upp och börjar rinna, eller vad det nu är som händer vid kvarka :P =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress