Jenny

Trevlig kväll!
I går var det ridsportgala och det blev en riktigt trevlig tillställning, god mat, bra underhållning, dans och framförallt mycket skratt. Jag fick sitta tillsammans med havrepappan och jag skrattade nog nästan hela kvällen! Hans bästa citat var anledningen till att han aldrig åkt skoter "- Det finns inga skotrar norr och Gävle....." hmm, norr och Gävle sa jag? Snabbt sa han att han absolut inte sagt fel men så ploppade det upp en till felsägning och det var bara att erkänna sitt lilla misstag. Det är alltid roligt att träffa nya människor, sen att han är insatt i hästvärlden men lite mot sin vilja som de flesta män, gör saken lite roligare för han försöker verkligen föra dessa mäns talan och jag tycker att han gör det så bra! När han pratade på uppe på scen så insåg man att han träffade rätt flera gånger, Phia kände sig riktigt träffade när han började tala om prisskillnaden på majs.....Hur hans fru tycker de ska äta den billigaste majsen som smakar träpellets men hon kan lätt handla hästsaker för "bara" 3.000 kr och det är bara saker hon behöver.
Jag vill tacka alla inblandade för en fantastiskt trevlig kväll, detta måste vi göra om!
Jacqueline Dinewald

Haha men självklart, har aldrig gjort något annat:))

Sara - Ensamstående mamma

Verkar ha varit en kanonkväll :D

Havrepappa

Ont förtal är vad det är... ;)Visst sa jag söder om Gävle. Kan inte minnas något annat faktiskt :)



Tack för en trevlig kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress