Jenny

Celcius
Det är några som undrar vart jag köper mina celcius och det gör jag på Gymgrossisten. De finns i sex olika smaker, två utan kolsyra för de som inte gillar lite "kill i näsan". Jag kan bara svara för mig själv men jag älskar dem, känner mig mycket piggare och allt känns "lite lättare". Jag dricker en celcius när jag åkte till jobbet på morgonen och sedan går stalltjänsten superlätt, vips bara.
Frida

Javisst var det ju så, men det hände ju typ för 16 år sen. Shiit det är ju jätte länge sen :P

sandra

Tack! :) Det är svårt att tänka så, men det är sant som du skriver. Jag tkr bara det är konstigt att vissa har så mkt emot lite andra inslag än avgaser och annat som egentligen bara förstör..

Sara - Ensamstående mamma

Tack så mycket :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress