Jenny

Trafikspaning från hästryggen
Intressant artikel
emily

Sv: Hm, egentligen får jag ju inte för sambon än, han måste bli av med sina högtalare först :-( Jag hade en förhoppning om att de skulle säljas om någon vecka men köparen ångrade sig :-(

mickis

Ja :( Men var och kikade till han nyss och då åt han och såg bara glad ut :)

IsaMarie

Haha, ja svårt att säga nej till de små liven. Fast de e inte lika kul när de växer upp:P



Mkt intressant artikel. Kommer ihåg för ngt år sedan när jag red igenom en by och min häst bajsa på gatan. Ut kom en helt vansinnig man som gorma och skrek om hur illa jag betedde mig som inte plocka upp efter min häst. Detta gjorde han framför sina två barn där den äldsta va max 5 år.. Jag blev helt paff, visste inte alls vad jag skulle säga. Och om det var på hans tomt inne i ett villaområde, men en liten by där det endast finns en stor gata?! Folk är inte kloka alltid.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress