Jenny

Dagen Sara blev drottning
Jag finner egentligen inte rätt ord, vet inte hur jag ska formulera mig eller få ut något vettigt ur mitt tomma huvud. Kan i alla fal säga att det här är dagen då Sara blev drottning! Denna fantastiska människa, glad, snäll, ödmjuk, rolig ja jag skulle kunna göra listan lång. Om någon är värd denna framgång så är det familjen Algotsson, som de har kämpat och alla deras uppfödningar. Wega ingen sponsorhäst som Sara fått silver på, det är en egen uppfödning efter Lindas OS häst La Fair som är undan den fantastiska lilla hästen Princess Fair som även är mamma till Sara och Lindas andra OS hästar Robin Des Bois och Stand By Me. Princess har gett så många fina avkomor och Linda och Sara har ridit dem till fina framgångar. Nu har allt deras slit ännu en gång gett ett fantastiskt resultat och jag skickar dem alla mina gratulationer!!!
 
(Tänk att det redan har gått 8 år sedan vi var på OS i Aten. Tack för att jag fick dela den tiden med er.)
 
Wega som 3-åring, tittar fram lite blygt bakom sin kompis.

Aten 2004

Ett av alla hinder på banan

Ett hinder som ser ut som en soffa

Minsta lillasyster Algotsson provsitter ett av alla hinder

Här hoppar de över en fontän

Älskade, finaste, vackraste Dobbin landar på tysk mark efter OS
Dobbin hemma i sin älskade box.
 
Christine

Fina Jenny, så roligt att du fått uppleva detta.

Britta

Förstår att du i dina tankar "är på plats" och känner atmosvären. Det måste ha varit en fantastisk känsla att ha fått vara hästskötare på ett OS - få förunnat! Härligt att få dela dina bilder!
Att de valde Dig är inte svår att förstå!
Du är fantastisk!
Nu hoppas vi på fler medaljer i världens bästa sport: RIDSPORTEN - den enda sport där tjejer och killar tävlar på samma villkor!

Svar: Jag kunde knappt andas i går då sara red =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress