Jenny

Gulp!
Var ut i skogen på baksidan av huset för att rasta Gizmo inför natten. Upptäcker plötsligt att ett av träden är helt avskrapat från bark och alldeles randigt som om det var ristat av klor......mitt hjärta började picka lite extra när mina tankar genast rusade till kvinnan som träffade björnungen i skogen bara någon kilometer härifrån för någon vecka sedan. Ropade snabbt in Gizmo och gick med raska steg hem igen. Huvva, jag vill då inte möta någon i skogen, jag är tillräckligt harig ändå!!
matilda

ja det är bara björn som skrapar av barken på det viset! Jag har kännt mig lite skakis när jag gått brevid elljusspåret om kvällarna med Liston.. visst lyssnar man lite extra om man skulle höra något.

Svar: jag är ju räddast i stan!
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress