Jenny

SVT mot Havrepappan!
Ja vem hade nu rätt? Har SVT ändrat sina TV-tider eller är det så att Havrepappan läste fel i morse??? Kan det vara så att SVT fick ändra lite i tablån efter mejlbombningen??
Anna

Mailbombning verkar vara bra mot SVT när det gäller ridsport;) Jag upplevde att det MESTA gick via SVT-play innan Havrepappans inlägg...

Mvh Anna & Tabasco:)

Svar: Ja när jag tittade sist så gick ALLT på svtplay!! men nu är det ändrat =)
Jenny

Åse

Jag har också bestämt för mig att det inte fanns någon ridsport i den ursprungliga tablån... Om det är så att protesterna har gett effekt så är det ju toppen. Eller det är ju bra hur som helst!

Svar: jag har oxå läst tablån och det fanns bara på SVTplay, jag är helt övertygad. Sen är det ju bra att de sänds där men lite skrattretande är det ju att boxning går före eller tex basket......
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress