Jenny

En sådan där dag
I dag är en sådan där dag då jag saknar RV så fruktansvärt mycket, jag skulle vilja luta mig mot hans hals, lukta på han och bara få stå och titta på han när han äter sitt kvällshö. Hur länge ska jag känna denna enorma saknad?
Sara - Ensamstående mamma

En saknad efter en person/ett djur som lämnat oss här på jorden är bland det jobbigaste jag vet, man vet ju att allt man kan göra är att sakna.. Och det gör så fruktansvärt ont :( Otroligt vackra bilder på RV, och jag beklagar sorgen.

Rebecca

<3

Camilla

Saknaden sitter för alltid kvar tror jag, många glada minnen gör att det är lätt att sakna och när avskeden kommer lite oväntat då saknar man sina änglar ännu mer. Min största saknad i häst väg är fortfarande min första häst Oki Och Frida så klart men bilder och film av Levis klarar jag än i dag inte av det måste bero på att det blev så tragiskt :( styrke kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress