Jenny

Nya skor

Skokanonen har 30% på hela butiken och det passade super när Lucas inte har några sommarskor. Dock är det inte lätt att handla skor med en kille som vägrar prova skor eller få sin fot mätt. Han låg på golvet och tjurade hela tiden! Jag visade alla möjliga skor, springskor, tofflor, finskor, klackskor, vinterskor osv.....INGET DÖG! jag kände att den pedagogiska mamman höll på att få bryt och tillslut satte jag mig också ner på golvet och tjurade. Efter många om och men så lyckades jag mäta foten och sedan mäta några skor. Han vägrade fortfarande att prova så vi får se vad som händer nästa gång han ska gå ut och måste använda sina nya skor......Nova hittade direkt ett par skor och skrek sedan i högan sky för att hon inte fick ha dem på sig då vi skulle betala.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress