Jenny

Vet inte ens var jag ska börja....
...är helt tom i huvudet, kommer knappt ihåg vad jag gjort i dag. Vad hände före olyckan och vad hände efter?? 11.41 började den värsta timmen i hela mitt liv och den avslutades med att vår älskade lektionsponny Dixon nu betar på de evigt gröna ängarna. Han bröt sitt ena framben i hagen och hans liv gick inte att rädda.
Jag kommer ihåg dagen då han kom till oss, jag fick äran att prova hoppa han innan han gick in på lektion, jag har satt igång honom så många gånger och jag sa senast i våras att det är tur att jag inte har ett eget stall för då hade han bott hemma hos mig.............älskade ponny, du fattas mig.
yvonne

Men fy....blev han sparkad?

Man är så hjälplös när det blir riktigt akut med hästar eller djur överhuvud taget!

Han lider inte mer men många kommer att sakna honom har jag förstått!//yvonne

emily

Usch och fy så tråkigt, lider verkligen med er som kände honom ännu bättre än vad jag gjorde och som var tvungna att vara med. Finns ingenting jag kan säga som gör det lättare, men jag skickar en tanke och en kram till dig!

Anonym

Förfärligt när sådant här händer.

Det är verkligen baksidan av att ha djur!

Dixon ~ Älskad av så många!

Kram Jenny ~ det är jobbigt att vara med

vid situationer som dessa!

Therese L

Men urch och fy :(

Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress