Jenny

Än en gång!
Än en gång har hästsverige visat att vi kan, vi är starka och när det väl behövs så går vi ihop och jobbar åt samma håll (ja jag vet att det finns motståndare, avundsjuka och de som alltid ska dra åt motsatta håll eller skriva elaka kommentarer men de tänker jag inte bry mig om). När en fantastisk människa, ryttare och os-silvermedaljör behöver hjälp med ekonomiskt stöd för att kunna köpa lös delar av "sin" underbara häst så ställer folk upp från alla håll och skjuter till med pengar, allt från några kronor till flera tusen. Jag blir väldigt berörd av detta engagemang!!
Sara är en omtänksam, snäll, ödmjuk och underbar person som aldrig har försökt ta plats eller "mangla sig fram". Hon bryr sig om folk i sin närhet och lyssnar på vad man har att säga.
Hon har ridit på familjens uppfödningar och nått fina framgångar (tex os-silver 2012), hon har ridit fram fina hästar från unghäst till os-nivå och visat sin skicklighet som ryttare.
 
Jag ser fram emot att se Sara och Mrs Medicott i OS 2016 i Rio och tänka, jag äger ett litet tagel i svansen!
Tessa

Hästfolk är bäst, så enkelt är det!!! :)

Svar: det är ju så =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress