Jenny

Andas
Andas, ja så har jag känt hela dagen på jobbet......vet inte riktigt vad det är, kanske att det känns som om det är 1000 grejer att göra och man hinner inte beta av något av det som står på listan. Mer och mer saker tillkommer men inget försvinner, så känns det i alla fall. Jonas och jag han med att skruva tre tunnor till idag och där betas det sakta av från listan i alla fall, mejlen strular som bara den....kanske är det därför jag känner mig stressad? Fick rida på prickiga ponnyn idag och det lättade mitt lite deppiga humör. I morgon ska underlaget i lilla bytas så Jonas kommer att vara där och harva vissa stunder på morgonen, ponnyhagen ska få sig en omgång så ponnyerna kommer bara kunna vara ute en kort stund och Johanna ska ha lektion på morgonen så vi får helt enkelt ta stalltänsten som den kommer.......tjoho, snart är det JUL!
Åse

Jag brukar kalla det för att baklängesjobba, dvs när man har mer att göra när man lämnar jobbet än när man kom på morgonen. Vilket tur att inte alla dagar är såna!

Svar: vilket bra ord =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress