Jenny

Djävligt irriterande!!
Jag blir så less på vissa dvd-skivor som vi KÖPER!!!! Lucas får då och då en dvd som han kan titta på, i kväll skulle han se en av dem, innan den börjar så ska det visas någon text om upphovsrättslagen och allt som hör där till (trots att vi köpt den!!!) Denna förbannade text visas sedan på alla världens språk och det går absolut inte att spola sig fram till början på filmen utan man måste snällt titta på den fina röda texten som snurrar på språk efter språk!! Jag köper en dvd, jag vill starta den och filmen ska börja på en gång, hur svårt kan det vara??? Jag förstår att folk inte vill betalar för detta trams!
Marlene

Haha förlåt fina kusin.... Men dagens i-landsproblem?;)

Svar: må så vara men om man är 5-år och vill se på filmen NUUUUU så är det INTE roligt att man inte kan göra något.....=)
Jenny

Tessa

Håller fullständigt med!!!

Svar: när man köper något tycker jag inte att jag ska straffas med en massa skitreklam och upphovsrättssnack!
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress