Jenny

Fullt ös!
Dagarna går som vanligt i 100 knyck när man är på jobbet, det finns alltid saker att göra. Ett litet problem som jag har nu är att några saker står högst upp på prioriteringslistan och det går inte att välja det ena eller det andra.....jag MÅSTE göra dessa saker, gärna i går eller varför inte i förra veckan. Det är tyvärr inte så att sakerna går på ett kick heller. En av sakerna är att klippa våra 45 lektionshästar, när jag är klar med "sista" så lär den "första" vara redo för nästa omgång av klippning. I dag han jag iaf med att klippa tre av de lurviga sötplputtarna och kanske jag hinner med någon till i morgon men då måste jag prioritera bort min lilla projekt och det är också en sak som jag verkligen måste bli klar med så fort som möjligt. 
Om det är så att någon därute i detta land vet hur man klyver sig i två arbetsamma delar eller gör dygnet några timmar längre så tar jag tacksamt emot lite hjälp!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress