Jenny

Nya hästar

Ridskolan har fått fler nya hästar. Fyra pojkar och en flicka. Olika åldrar och olika storlekar. De verkar vara väldigt snälla och trevliga. Vi har börjat jobba med dem lite smått och hoppas att de kommer att trivas hos oss.

Sara - Ensamstående mamma

Haha jaaa.. Tack! Men då känner du säkert ingen som tävlar så mycket som jag gör heller haha ;P Jag har ju ingenting vettigt att göra om kvällarna, så det är tävlingar jag ägnar mig åt vettu haha..

Svar: haha ja det kanske är för mycket fritid =) hihihi
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Haha ja det är det garanterat.. :P

Svar: Kom föresten på att Lucas gärna vill att Jonah kommer och hoppar studsmatta någon dag =) han tjatade som tusan i går =)
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Åh okej, men då ska jag säga det till Jonah så kanske vi kan komma nån dag i veckan efter dagis, beroende på hur du jobbar? :)

Svar: jag är inte hemma på torsdag men annars är vi nog hemma alla dagar efter fyra =)
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Okej, men perfekt :)

Svar: då får vi väll bara ha lite koll på vädret så det inte regnar, den blir så hal då =)
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Haha ja precis.. Olyckor vill vi inte veta av :P

Svar: hihi nä =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress