Jenny

JA!!!!!!!!!!!!!
Jag klarade det, nu kan jag äntligen sova gott i natt!!! Jäkla Candy Crush, har inte kunnat tänka på annat, suttit fast på bana 285 i oändlighet (känns det som i alla fall) och i kväll hände det, jag klarade den!!! Wiiiii!
Åse

Men hur bar du dig åt? Det är ju hopplöst!

Svar: Visst känns det det som om det är hopplöst! Jag hade nästan gett upp, blev så besviken.......Kör du på datorn eller telefonen?
Jenny

Mathilda-mamma till Ema

Men huuuur klarade du den?? Jag får spunk!
Har googlat och kollat på youtube men inget funkar. Fiskarna simmar inte ner och tar gelén under blocken?!

Svar: hej =) jag körde banan så många gånger så att hoppets låga var så svag så den knappt syntes. Jag körde den på telefonen och när jag började kolla noga så insåg jag att det är en bugg. Fiskarna ska ta bort gele men på telefonen så "äter" de vanliga godisar. Jag körde den på datorn och då klarade jag den. Mitt tips är alltså att du kör den på datorn =) Sen bör du försöka få en randig med en påse eller två prickiga bollar tillsammans =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress