Jenny

Fullt ös!

Började dagen med att vara "Eva", gjorde klart privatsidan innan Miguel och jag traskade över till rs-sidan vid 8.15. Mockade,spånade och krattade klart där innan det blev fika. Medan jag kollade mejlen och fixade med hemsidan så fick jag en lyxiordninggörande av Jackpot så jag behövde bara sätta mig i sadeln. Det händer inte varje dag om jag säger så. Red i lilla då stora var bokat av NB, kände mig dock något i vägen då det var två dressyrtränare som höll träning samtidigt i lilla. Red ca 45 min med mycket övergångar och jobbade med att flytta för skänkeln. Han var stundvis mycket duktig även om han då och då passar på att skoja till det när det blir lite för jobbigt. Släppte ut honom efter passet, ordnade med foderstater, fixade med täcken och lastade Mango som åkte tillbaka till sin gamla ägare då hon tyvärr inte var det vi sökte. Jobbade klart med mejlen och hemsidan innan det blev lunch och sedan blev det lunch till hästarna, färdigklippning av butterfly och efter det intag. Efter intaget klippte jag sex krabater till och vips så var det dags att gå hem. I morgon är det tisdag och då är ska jag komma ihåg att hämta Katja på flyget för resten av veckan kommer ägnas åt tandraspning.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress