Jenny

Pyssla

Håller på att pyssla med lite saker här hemma, har inte varit nöjd med gardiner, blommor och krukor. Har inte känts rätt och på något sätt har jag bara låtit det vara så ändå. I söndags var måttet rågat och jag kände att jag nästan höll på att börja gråta för att jag inte ville ha det så här!! En god vän gav mig en bra länk till fina gardiner och jag blev genast lite gladare. I dag åkte Jag och panikhandlade gardiner till köket eftersom att de jag köpte på nätet är ca en vecka bort och jag kan inte vänta så länge, sen gör det inget att ha några gardiner att byta mellan. Har även köpt lite kuddar till soffan och på torsdag eller fredag får jag leta efter krukor och blommor som jag trivs med. Sakta sakta känner jag nu att jag börjar hinna med lite pyssel i huset, jag vill inte leva i detta kaos!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress