Jenny

Fullt ös
Som vanligt är det fullt ös på jobbet, tur jag har så duktiga praktikanter som kan bistå när det är tajt om tid. Började som vanligt med stalltjänst, sen ringer KM och säger att hon är sjuk, snabbt som attan fixar Maria och jag med tvätten, Maria ordnar sedan lektionen och vi andra mockade klart. Vi var rätt snabba i stallet så vi han faktiskt med att lasta av en massa hö innan fikat. Direkt efter fikat blev det ridning av Jackpot, var lite mer jobb idag än vad jag är van vid på honom, det märktes att jag inte ridit på några dagar. Upp på kontoret och fixad med lite kontorsjobb och sedan lunch. Direkt efter intaget red jag på Samay, hon skötte sig som vanligt bra, vi hoppade ett litet sockerbitshinder och travade några bommar. Direkt efter det var det Olof och den anpassade ridningen, fick hjälp av Maria idag och hon hade som vanligt en massa roliga idéer och vips var vi klara och dagen var slut.
Nu har vi ätit middag och Nova och jag har varit på en promanad med Gizmo i blåsten. Kopperasta en hund som bara ska skritta och dessutom är van att vara lös är inte det lättaste. Jag kommer att bli tokig, han stannar och nosar ÖVER allt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress