Jenny

Saknar
Ja, jag älskar att titta på träningarna, jag älskar att fota när ni hoppar och jag älskar att titta på när ni tävlar.......men i bland blir det lite mycket och jag inser hur mycket jag saknar att "vara med", träna och tävla. I bland måste jag bara ta lite avstånd och hålla mig hemma så att saknaden inte drar ner mig...... 
matilda

Bli medis på Gucci får du hoppa träna och tävla hur mycket du vill ;)

Svar: hihi men du är väll för söt =) jag har inte hoppat på evigheter, ponnysarna på jobbet räknas inte hihi
Jenny

Stina

Jag vet EXAKT vad du pratar om, har varit där själv.
Kram kära vän!

Svar: <3
Jenny

Linnea Koistinen

Vem vet, snart är du kanske tillbaka i samma gamla box och samma gamla skrubb (som jag minns doftade sååå mycket RV!) :)

Svar: ja vem vet =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress