Jenny

Förlåt mig kära läsare
Jag känner mig helt tom, när ska det vända, vad kan mer hända? Just nu känns det som om botten är nådd och att inget mer kommer att förvåna mig. Hur mycket motgångar ska vi,jag, ni och alla inblandade gå igenom? Så mycket tårar som kommit den senaste veckan, så mycket tårar trodde jag inte fanns.

  • Min kära arbetskamrat, det finns inga ord!
  • Zacc, älskade ponny. Så mycket glädje du gett oss, varför skulle du bli så akut sjuk?
  • Vänner, att förlora sitt älskade djur, häst och hund. Mitt hjärta värker när jag tänker på er.
  • Den förkylda hästen......Folk skriker ut KVARKA (utan att veta att det är det), alla får panik!! Telefonen ringer, folk blir galna. Jag får kalla kårar och vill inte ens tänka tillbaka på tiden då vi hade kvarka.......
  • Droppen kom idag då vi förlorade vår fina lektionshäst Don Esco, han fick tarmvred och även fast veterinären snabbt var på plats så fanns det inget vi kunde göra. Tårarna rullade sakta ned för mina kinder när jag ledde honom fram till den sista vilan.
Allt detta på en vecka..........
 
Så här kommer det som jag redan sagt förlåt för. 
Jävla, sa***ns, pip, pip, pip, PIP, Pip, PiP, pip, PIIIIIIIIP, PPPIIPP, piiiiiiiiiiip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, PIP, Pip, PiP, pip, PIIIIIIIIP, PPPIIPP, piiiiiiiiiiip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, PIP, Pip, PiP, pip, PIIIIIIIIP, PPPIIPP, piiiiiiiiiiip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, PIP, Pip, PiP, pip, PIIIIIIIIP, PPPIIPP, piiiiiiiiiiip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, PIP, Pip, PiP, pip, PIIIIIIIIP, PPPIIPP, piiiiiiiiiiip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, PIP, Pip, PiP, pip, PIIIIIIIIP, PPPIIPP, piiiiiiiiiiip, pip, pip, pip SKITVECKA!!!!!!!!!
 
Pip
 
PIp
 
PIP
 
Nu kan det bara bli bättre!
Vila i frid älskade vän
 
Malin Österlund

Det finns bara en sak att glädja sej åt just nu, och det är att ni är ett sånt fint gäng som arbetar på Hippo.

Svar: ja det är ju tur att vi har varandra.......får man gå i ide nu?
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Kram!

Svar: tack <3
Jenny

Malin Österlund

Jepp, ide godkännes bara vi får följa med½

Svar: alla som känner att det blivit lite mycket får gärna följa med =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress