Jenny

Grr
Jag kanske är sjuk, hes och jävligt less på att ligga i sängen men jag kan fortfarande argumentera! Blir så less när det ska strula varje gång man ska boka ny tid på simskolan, klockan nio var gruppen full och jag vägrar låta Lucas simma till halv åtta på kvällen. Ringde till simskolan och försökte låta så trevlig som möjligt, förklarade mitt ärende och som en skänk från ovan så fanns det tydligen en plats kvar. (Kanske det vänder nu?) Något fel måste de iaf ha på sitt datasystem för rätt som det var när jag var inne och skulle boka så var ALLA, jag menar ALLA platser alla dagar bokade......hmm. Tur jag ringde.
 
Ett litet tips till simskolan för att sippa stressade och arga föräldrar. Istället för att alla måste boka nya platser var tionde gång kanske man i stället kan gå in och bekräfta platsen man redan har eller byta om man vill. Nu måste alla byta och då blir det kanske datahaveri när alla ska in samtidigt......ett tips bara.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress