Jenny

Trängde jag mig?
Åkte till apoteket precis innan det öppnade, det var redan en massa människor som stod utanför och trängdes. Eller trängdes, de stod utspridda över hela vägen men en massa människor som stod och väntade var det i alla fall. Konstigt nog var det ingen som stod nära dörren så jag traskade bara fram till dörren och som en skänk från ovan så öppnade sig precis dörrarna, jag gick in, tog min kölapp och det blev min tur direkt. Fick ut mina saker, betalad och gick ut igen. Max tre minuter tog mitt besök, väl i bilen började jag fundera på om de andra människorna tyckte att jag trängde mig? Men hallå, varför gick ingen fram till dörren och kollade om den var öppen? Varför stod folk och kollade på klockan istället? det är inte mitt fel att man tror att dörren är farlig och håller ett säkerhetsavstånd på fyra meter........
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress