Jenny

???
Nu känner jag att jag håller på att bli tokig på andra hundägare!!! Jag har med mig Gizmo varje dag jag går och hämtar barnen, han ligger snällt utanför dagis och väntar. Fler och fler gånger då jag kommer ut genom dörrarna ser jag hur folk släpper fram sina hundar till honom, VARFÖR!!!! Hur svårt ska det vara? Jag är så less på att se honom bli påhoppad av lösa och kopplade hundar i flexi! Snälla håll reda på era hundar.
Jag skulle aldrig drömma om att släppa fram min hund till en annan hund bara sådär. De har absolut ingen aning om hur Gizmo är. Tänk om han inte vore så snäll som han är? Tar man förgivet att alla hundar vill hälsa på alla???
En gång när jag kom ut så sa en dagisfröken till mig att en hund hande sprungit fram och börjat mucka med Gizmo och det tog en stund innan ägaren han dit.
 
Jag vill inte komma ut en dag och det verkligen har hänt något.......
 
 
Anna

Nä men många verkar har väldigt svårt för det där. Dino tyckte ju inte om alla hundar men inte ens om man säger nej när folk frågar om deras hund får hälsa så släpper dom fram dom ändå! Körde med "han har löss" på slutet. Jävligt effektivt iaf när man hinner prata med den andre ägaren.

Svar: Jag ska omedelbart börja använda - HAN HAR LÖSS!!!! hahaah
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress