Jenny

Fullt ös!
Efter att jag varit ledig i 18 dagar så var det då dags att gå till jobbet idag igen. Vaknade innan klockan så kunde ligga kvar i den varma sängen en stund, pip pip (nä jag har inte pip pip jag har en låt men kommer inte på vad den heter så det får vara pip pip när väckarklockan ringer), studsade upp och började klä på mig......platt fall, började må som en räka, kallsvettades och mådde dåligt, fick lägga mig på golvet en stund. (NEJ, jag är inte gravid!) Ganska fort började jag må bätte och kunde fortsätta att göra mig klar för jobbet. Väl på jobbet så visade det sig att vi var två kort och Anders är som vanligt ledig på onsdagar, tur man vilat sig i form! Dagen har gått i 180, precis i min smak. Han beta av hela mejlen, uppdatera hemsidan och även rida på underbara Ronja. Hon är för övrigt tillsalu så vet du av någon duktig ponnyryttare som vill ha en trevlig ponny med bra gång så kan du hojta till.
Nu ska jag få de små liven här hemma att sova, hade tänkt åka och kolla på träningen ikväll men sysslorna hemma tog över totalt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress