Jenny

hej då
Känner mig helt tom, "min" ponny flyttade till ett nytt hem idag. Det värker i hjärtat och jag känner mig så löjlig då jag inte kan hålla tillbaka tårarna. Jag visste att hon aldrig skulle passa på ridskolan!! Varför, varför, varför fäste jag mig vid henne???
Jag vet att om hon bara hamnar i rätt händer så kommer hon bli en fantastisk ponny för sin nya ägare, hon kommer att ta sin lilla ryttare över stock och sten. Hon har en underbar gång, ett bra hopp och går fram över allt i skogen. Jag hoppas att hon hamnar hos någon som vill hålla på med fälttävlan.
Tack för allt, du har lärt mig så mycket under detta år.
 
Alice

Åh bästa ponnyn.. Läser detta med en klump i halsen<3

Svar: Det gör fortfarande ont i hjärtat.....
Jenny

emily

Åh, så trist! Vart hamnade hon?

Svar: Tyvärr blev det så att hon byttes mot en annan häst så just nu är hon i ett försäljningsstall. Jag hoppas att hon hittar rätt ryttare och inte bara blir en "handelsvara". Det är en väldigt fin ponny, dock väldigt känslig.
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress