Jenny

Nått fel måste jag göra?
Nu jäklar måste jag komma igång med träningen! I dag fick bli dag 1. Körde 15 min på crosstrainer (upptäckte att det är precis så långt ett avsnitt av stjärnhoppningen är), roade min dotter i fem minuter och tänkte där efter göra lite situps. Det går inte, jag måste göra något fel. Det är inget problem att göra en situps utan problemet är att jag blir så illamående! Vad gör jag för fel?? Provade plankan istället ( nä jag vet inte om jag gör rätt men det kändes "rätt" i alla fall). Avslutade med 15 min crosstrainer till. 
Full fart framåt!
emily

Hm, låter skumt... Har du provat att göra crunches istället? Typ som situps fast du går inte hela vägen upp, här har du instruktion: http://www.youtube.com/watch?v=Xyd_fa5zoEU

Jag tycker att det tar mer och är skonsammare för kroppen än situps :-)

Svar: Det kanske är något jag kan prova =) visst låter det konstigt. Jag har aldrig känt den känslan förut.....
Jenny

emily

Gör så :-) Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress