Jenny

Morgonträning
Kan inte sova, det är så varmt! Jag klagar absolut inte på värmen på dagen men just i sovrummet hade det kunna få vara lite svalare. Eftersom att jag bara vände och vred på mig så klev jag upp och gick ut med Gizmo, det blev 3,6 km på 31 min. Precis som i går så är jag långt ifrån mina snabba och vältränade kompisar men för mig var det en trevlig morgonpromenad med lite inslag av terräng och gräsmatta istället för den vanliga asfaltspromenaden. Väl hemma peppade Nicke mig till att köra samma WOD som de körde igår. Jag körde inte hela, den är på 10 min men utan frukost och redan trött så gav jag mig på drygt 8 min. 
* 5 kettlebell swing (12kg vikt)
* 10 Burpees
* 10 kettlebell swing
* 10 Burpees
* 15 kettlebell swing
* 10 Burpees
* 20 kettlebell swing
* 10 Burpees
* 25 kettlebell swing
* 10 Burpees
Nu blir det vatten, frukost och en dusch. Sen får vi se vad den här dagen bjuder på. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress