Jenny

Måndag
Så är en ny vecka igång, började morgonen med att jag trodde att jag försovit mig men det var tydligen bara en dröm. Man hoppar upp i sängen med andan i halsen. Tur jag insåg att så inte var fallet och kunde lugna ner mig ganska fort. Kanske jag drömde det eftersom att jag hade väldigt svårt att sova i natt, kunde bara inte somna. Var så trött men john blund måste ha glömt mig någonstans på vägen.
Dagen har i alla fall rullat på i ett ruskigt tempo, allt har flutit på bra och det känns som om jag har hunnit med en hel del. Ridit, klippt en häst, fodrat, stalltjänst, släppa Kimberly i ridhuset, mejlkoll, jobb med hemsidan osv. Vips så var dagen slut.
Nu när lugnet har lagt sig i huset så ska jag nog passa på att dricka en kopp glögg och peta i mig några pepparkakor.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress