Jenny

Tjoho!
Har tillbringat förmiddagen i stallet, hoppade först på fantastiska Offe och avslutade med Micketräning. Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag har fått chansen att rida Offe, det går inte med ord beskriva vilken härlig känsla han ger mig. Jag känner mig 100% trygg och jag har ett leende från öra till öra. Jag kan inte komma ihåg när jag red en bana sist (banan i degernäs för några veckor sedan räknas inte eftersom att den var ca 60 cm). Idag har jag hoppat både kombination, linjer, trippelbarr och bågar. Det kändes "lätt" för första gången på evigheter. Jag kände mig inte rädd utan bara nervös över att göra fel eller på något sätt förstöra för en sådan fin häst. Hindrena känns inte som ett "problem" längre utan nu är det vägar och tempo som jag får träna på. Känslan att rida emot hindret, känna att man ligger rätt och bara flyga över är obeskrivbar! Alla borde få ha en sådan här häst!
En gammal bild på finaste hästen!
Filippa

Världens bästa 😍

Svar: eller hur =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress