Jenny

Boktips, tack
Jag som nästan aldrig läst eller lyssnat på en bok i hela mitt liv upptäckte storytel förra året. Efter det har jag lyssnat nästan varje dag och nu börjar man bli rätt kräsen på vad som är bra att lyssna på och inte. Jag gillar deckare och spänning men vill inte läsa något där jag blir skrämd. Därför undrar jag vad just du har för boktips till mig.
Jag har bla lyssnat på alla böcker i serien av:
Camilla Läckberg
Marie Ljungstedt
Åsa Larsson
Stephanie Mayer
Liza Marklund
Viveca Sten
Anna Jansson
Jonas Gardell
Harry Potter
EL James
Dan Brown
Engelsforstrilogin
Keppler
Sofie Sarenbrandt
 
Även:
Tarzans Tårar
Gatukatten Bob
Min mormor hälsar och säger förlåt
En man som heter Ove
Minns mig som en ängel
Märkta för livet
Kvinnan på tåget
 
Just nu lyssnar jag på första boken i en serie av Håkan Östlundh, har bara kommit en kort bit men än så länge känns den super.
Vad ska jag lyssna på sen?
 
Maria L

Jag tror du skulle älska -Bytes serien av Janet Evanovich. Jag vet inte om det finns i ljudboksform men annars kan du få låna de flesta böcker av mig om du vill läsa. Är lite spänning, humor och lite mr Grey känsla över böckerna 😉.

Svar: Spännande =) får kolla om de finns annars lånar jag gärna böckerna.
Jenny

Anonym

Carlos Ruiz Zafon, Åsa Larsson, jo Näsbo, Roslund &Hellström, Hjort & Rosenfäldt ja det var lite tips från mig 😊

Svar: Spännande, ska kolla upp det. Har läst Åsa Larsson, råkade bara glömma skriva in det =)
Jenny

Åsa

Sagan om isfolket typ 48 böcker ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress