Jenny

Lilla fölet
Sandra Öberg

Hej Jenny!
Jag googlade runt på lymfangiom och hittade din blogg, jag har en son på 5månader som föddes med det under halsen och man hittar så himla lite om det så jag chansar och ser om du har lust att maila, man får inte så mycket svar av läkarna än det "självklara" i deras ögon.
Det verkar vara ganska få föräldrar som skriver om det också.
En orolig mamma /Sandra

Svar: Hej Sandra, jag förstår din oro och ska givetvis försöka svara på så mycket som möjligt. Jag vet dock inte så mycket mer än det vi själva gått igenom. Kram, vi hörs på mejl.
Jenny

Maria

Vilka fina bilder 😍 O så söta lilla Doris som dök upp här och var 😂💜

Svar: Tack så mycket. Det finns fler bilder på Doris, funderar på att hon ska få ett eget inlägg =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress