Jenny

Gett upp?
Man skulle nästan kunna tro att jag gett upp bloggen. Tiden räcker inte till och när man äntligen är klar med allt här hemma så somnar jag snällt tillsammans med barnen, gärna innan dem om det vill sig riktigt illa.
Jag har hunnit med rätt mycket sen jag tittade in här senast. Vi har tex varit på studiebesök med jobbet, vi besökte två ridskolor samt Strömsholm. Väldigt roligt att se hur andra jobbar, tänker och löser de dagliga sysslorna.
Efter studiebesöken på torsdagen så fick vi åka till Friends på fredagen för att gå en kort rundvandring samt se på en dressyrclinic och sedan lite hoppning. Riktigt roligt! Efter Friends och innan vi åkte mot Arland han vi med att strosa runt i det nya köpcentret Mall of Scandinavia. WOW! Vilket ställe, jag som inte ens tycker om att shoppa fick hålla i plånboken hårt.
Väl hemma igen så var det avslutning på barndansen, julbord med Nickes jobb, middag med familjen N och 1:a advent som innebär julpyntning, glögg, pepparkakor och julmusik. Dagarna går om jag säger så.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress