Jenny

Svimmat?
Nä, jag har inte svimmat, jag har bara inte haft något speciellt att skriva om. I dag började Nicke att jobba så jag och barnen drog till Villanäs och hängde med familjen L, lika trevligt som vanligt. I morgon är det min tur att återgå till jobbet efter en härlig julledighet. Barnen har vänt på dygnet så det blir spännande att se hur de ska orka upp i morgon då klockan ringer, tur de får mjukstarta med 1 1/2 dag innan helgen. Lucas kan precis alla trix för att inte sova, han går på toa X antal gånger, är törstig, får växtvärk, det kliar, det gör ont osv. Han har legat i sin säng sedan klockan sju och är fortfarande vaken. Man får inte så mycket annat gjort i det här huset då om jag säger så. Nu blir det lite kvällsfika och sedan sänger så även jag orkar upp i morgon.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress