Jenny

Promenad
I morse var jag och Gizmo på en härlig promenad, det blev drygt fem km på 48 min. Tycker det är lite svårt när jag ska försöka använda appen som räknar km och tid när det är vinter. Vill gärna starta appen precis när jag går iväg och stanna den när jag kommer hem. Men jag vill ha telefonen i en varm innerficka och det betyder att jag måste starta appen och sedan dra igen jackan, ta på mig "koppelbältet" och sätta fast hunden innan jag kan ge mig ut genom dörren. Samma sak händer när jag kommer hem, visst det tar säkert inte mer än 30 sekunder åt gången men det irriterar mig ändå lite. Får klura lite på vad som är smartaste lösningen. Hur som helst så är det ändå skönt att äntligen börja komma igång med träningen, har faktiskt hunnit med att träna varje dag den här veckan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress