Jenny

Hemsk natt - tips mottages tacksamt
Hur ska jag kunna sova med denna hosta? Alla tips mottages tacksamt. Har legat still i soffan sedan i måndags kväll. Inte ansträngt mig alls, så länge jag ligger helst still så känns kroppen rätt "okej". Jag har lyckats palla upp mig själv i soffan och fått sova lite korta stunder under dagarna men så fort det blir kväll och jag ska lägga mig i sängen så avlöser hostattackerna varandra hela natten. Jag har provat sova på mage, rygg, sida, massa kuddar och halvt sittande.  Jag har provat två olika hostmediciner,  massa te, näsdroppar och halstabletter. Halsontet var i alla fall borta i morse och det tackar jag ödmjukast för. Dock känns halsen fortfarande tjock och det känns som om jag har feber fast det inte är så. När jag kliver upp ur soffan så får jag blodtrycksfall och måste hålla i en kant. 

Är det någon som har tips på lindring av hostan så snälla hjälp mig. 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress