Jenny

Dagarna går
Dagarna rusar på i ett vansinnigt tempo och det känns som om man bara hinner kliva upp och sedan är det dags att gå och lägga sig. Barnen busa, leker och njuter av sin ledighet medan vi andra försöker pyssla med saker i huset som man kanske inte hinner när båda jobbar. Även fast dagarna rusar på så försöker jag att ta det lugnt och inte boka in så mycket saker. Jag känner att den här långa ledigheten har varit bra för mig och jag börjar äntligen känna igen mig själv. Jag har äntligen börjat hittat tillbaka till glädjen att göra och orka saker. Jag känner mig piggare och kroppen fylls sakta med energi. Jag har äntligen fått svar på mina undersökningar av hjärtat och jag har ingen hjärtsjukdom eller rytmrubbningar. Mitt EKG såg bra ut, medan arbets-ekg:t visade lindriga förändringar under arbetet och det innebär att jag ska komma tillbaka och göra om arbetsprovet. Det känns bra att jag ska på återkoll så att man kan kolla upp det och utesluta om det är något farligt. Jag har under hela våren mått kasst och haft ont på vänster sida av bröstet och ut i vänster arm. När jag sökte på VC efter att jag inte kunnat sova på vänster sida på hela natten så fick jag till svar av läkaren där - Sov på höger sida då! Och sedan fick jag gå hem........ Som tur är har jag nu fått träffa en annan underbar läkare!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress