Jenny

Pyssla med loppisfynden
Jag älskar när man hittar saker på loppis och man direkt får upp en bild i huvudet på hur det skulle kunna se ut med lite färg. För några veckor sedan hittade jag en trälåda för 50 kr och kände att den skulle kunna passa hemma hos oss bara den fick lite ny färg.

Nu står den i uterummet tillsammans med den större lådan och jag blir glad varje gång jag ser den.
På samma loppis hittade jag även en propeller, vet inte varför jag så gärna vill ha en men helt plötsligt så fanns den bara där mitt framför mig.

Eftersom att den troligtvis varit med om något mindre roligt i sina dagar och blivit lagad så bestämde jag att även den behövde lite färgkärlek. 

Nicke hjälpte mig att spraya den svart och nu har även den fått en plats i uterummet.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress