Jenny

Fler än jag som vill se på TV

Måns vill tydligen också se på TV, det går väll när det är reklam men när CSI börjar så skymmer öronen texten....

Sara - Ensamstående mamma

Ja, jag tycker inte att jag är en dålig mamma.. Jag tycker att jag är en toppenmamma om jag får säga det själv, men man kan ju alltid bli bättre :) Haha, sötnosarna då.. :) Vaa? Jag har inte sett dig, haha.. När har du vinkat då? På morgonen eller när jag och Jonah är på väg hem. Du måste ju tuta och typ stå på biltaket och vinka, då kanske jag ser dig :P

Sara - Ensamstående mamma

Haha, jag går i min egen lilla värld.. Jahapp, då får jag packa ner extrabyxor till mig själv imorgon då, för jag lär ju skita ner mig då haha :P

Sara - Ensamstående mamma

Haha ja så lär det ju bli.. :P

Sara - Ensamstående mamma

Värsta planerna du smider alltså.. Jag kanske måste hoppa av på en annan hållplats så du missar mig ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress