Jenny

Godnatt


Anna

Skönt att höra att du har börjat jobba igen!! Jag var förkyld i 6 veckor nu under hösten:( Fick sjukskriva mig i 2 olika omgångar...till slut höll jag på att bli tokig:S Nu har jag varit frisk i några veckor...för att sedan bli förkyld igen:( Dock hoppas jag att det lättar nu under helgen!! Man vill ju göra saker och ting utan att vara så himla trött jämnt!!

Vilket härligt kort på katten:D

Svar:Tyvärr blir det så ibland. Men som det är idag känns det helt ok. Vi har pratat och rett ut en massa. Innan man börjar sätta sig och prata är ju frågan OM det ens går att reda ut...det vet man ju inte förrän efteråt. Men vi jobbar "mot samma mål" så i dags läget mår jag bättre än på länge:D Det känns jättebra!! Det går så mycket lättare att fungerar i vardagen om man mår bra:)

Mvh Anna & Tabasco:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress