Jenny

Vilda Wilma
Japp var och såg träningarna i kväll. Skönt att andas lite häst. Även om jag drar mig från att gå till min egen......undra varför det blir så.......

När Rebecca red fram fick hon helt plötsligt PANIK, kom på att hon glömt ta in Wilma. Jag och Kerstin ryckte ut till en till synes lugn och snäll häst som stog och krävde i ett hörn. Tänkte ändå att kedja ska vi ha =) Hon traskade snällt genom hagkorridoren och vid konvalecenthagarna.....men sen AHA fri mark!!!! Tänkte Wilma och hoppade i väg, stegrade och skenade baklänges......*suck* bara att åka med i snöret. Inte lönt att bli arg då blir det bara värre. Sen var hon på tårna och kunde inte gå in genom dörren......
La på henne innetäcket och slänge ett öga på den fina, vackra, bruna hästen i boxen intill. Puss på han.


Såg ut ungefär så här när jag tog in Wilma......

Ja det var ungefär min kväll på stallet.

Kram
Rebecca

Tack för hjälpen! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress