Jenny

Fotbollsmamma
Jag känner mig lite osäker till att lucas ska få spela fotboll då han blir äldre.....jag är rädd för att jag kommer att bli en sådan där "galen" mamma som står vid kanten och skriker och hejar. Har varit och tittat på Issa då hon spelat i två dagar nu.......blir ju galen =) Är superroligt att titta på men man vill ju verkligen att de ska vinna. Som tur är så har de då vunnit tre av fyra matcher så det verkar som om det blir a-final iaf.

I morgon blir det mkt att stå i. Issa spelar match kl 9, vi måste skruva ihop och upp spaljen, plantera ner alla växter i jorden som vi vill ha dem, fira Issa som fyller år!!! Grattis!, måste även hinna hämta tessas present på stan, köpa present till Issa och sist men absolut störst så ska vi ju till BETTAN PÅ FEST!!!! gud vad roligt....Hoppas Lucas sköter sig här hemma så vi kan vara ute ett tag och inte måste komma hem, han har ju varit lite svår att lägga på sistonde men i dag så gick jag och Issa hem med han och lät han bada en stund i badkaret och sedan så släppte Issa han i våran säng och han kröp hur fort som hels fram till sin egen och ville över kanten för att få sin välling, snuttunge. Han slukade vällingen och somnade innom tio minuter........gosegrisen.



Nu ska jag nog borsta mina tänder och göra en tidig kväll så jag orkar med morgondagen,

Kram

PS: jag vet att det blev många "Issa" DS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress