Jenny

Ida dansar aldrig nykter
Är hos ida och lars, ida dansar med colin efter bästa förmåga =) Hon säger att hon är bäst på "prutt ljud" och visar på colin. Ska visa bildbevis i morgon då vi kommit hem. Lina håller låda och johanna har försvunnit ut i vardagsrummet för att spela guitar hero som hon tydligen är rätt bra på......
Nu sjunger Lina och ida skriker efter lars så att lucas antagligen kommer att vakna.
Nu hänger lina över min axel och pikkar mig i huvudet och drar i mina underkläder..........det kommer att straffas senare.

Ida håller nu barnet igen....tror ändå att det är någon som är lite intresserad av barn utan att hon erkänner det =)

Hundarna sköter sig bra och ligger på framsidan och väntar påhemgång.

ska dra snart då jag har morgon i stallet.

PS:  Ida ska nog inte dricka något mer i kväll =) DS

      
Ida

Kunde du inte sagt det till mig istället för att skriva det här? :-)

Linda

Hoppas din helg har varit bra. Hur har den sett ut? Kram /Linda

Lina

haha, det kanske någon skulle ha sagt till henne =)

Jojjo

Tack för en väldigt trevlig kväll =) Guitar hero - rules!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress